Bestelling geslaagd! Wat nu?

Hierbij de complete info. Bewaar deze link: http://modernedesignmeubels.nl/besteld.html om te allen tijde terug te kunnen keren naar deze info.

Controleer of u de volgende twee emails heeft ontvangen:

  1. De factuurmail: Dit is een bevestiging van wat u besteld heeft met alle bestel- en productgegevens, prijzen en BTW (normale factuur)
  2. Bij betaling via iDEAL: Bevestiging van de betaalstatus. Als u het normale iDEAL-proces hebt doorlopen staat hierin dat uw betaling succesvol is.

Beide bovengenoemde emails moet u binnen enkele seconden tot minuten na uw bestelling hebben ontvangen. Zo niet, neem dan contact met ons op. Het kan zijn dat het door u ingevulde emailadres onjuist gespeld is of dat uw mailbox vol is, zodat wij u niet kunnen bereiken per email.

Let op: Verzeker uzelf ervan dat uw mailbox niet vol is, anders kunnen wij u niet bereiken en informeren!

(behalve als u in een dergelijk geval ook een telefoonnummer ingevuld hebt of eventueel een tweede emailadres onder opmerkingen)

Alle verdere communicatie verloopt over het algemeen per email.

Heeft u betaald via iDEAL dan ontvangen wij op hetzelfde moment een bevestiging dat u betaald heeft. Het voordeel hiervan is dat wij niet hoeven te wachten voordat uw geld op onze bankrekening is ontvangen en dat wij uw bestelling, mits voorradig, direct kunnen versturen naar uw adres.

Wij bezorgen op werkdagen van maandag tot en met vrijdag.

Heeft u besteld vr 16:00? Bij voorradige producten is de kans zeer groot dat u het morgen (mits dit een werkdag is) in huis heeft. Wij bevestigen het altijd nog definitief.

Heeft u besteld na 16:00? Dit kan betekenen dat wij de volgende werkdag uw order kunnen transporteren. Zeer grote kans dus dat u het product overmorgen (mits dit een werkdag is) ontvangt. De definitieve bevestiging volgt nog per email.

Wanneer moet ik thuis blijven?
Of u nu uw thuisadres heeft opgegeven of uw werkadres (hoeft u geen vrij te vragen), wij sturen u altijd standaard een email met de status van uw bestelling en de datum waarop uw product(en) bezorgd wordt/worden (meestal al direct bekend). Wanneer het product op voorraad is en u heeft besteld via iDEAL dan zien wij direct dat u betaald heeft en kunnen vanaf dat moment uw product(en) verzenden. Wij bevestigen u definitief op welke dag uw bestelling op uw adres bezorgd wordt.

Ons advies is om op de bezorgdag die wij u per email doorgeven, ervoor te zorgen dat er iemand aanwezig is op uw adres voor ontvangst en ondertekening van uw pakket(ten). Wilt u de bezorging op een specifieke datum laten plaatsvinden en u heeft dit onder 'Opmerkingen' bij uw bestelling gezet dan heeft u dit correct doorgegeven. De opmerkingen bij de bestellingen worden altijd door ons gelezen. En anders kunt u hier, liefst zo spoedig mogelijk, contact voor opnemen met ons. Zijn bepaalde dagdelen voor u belangrijk omdat u beperkt aanwezig kunt zijn dan kunt u op de afwezige momenten een briefje op de deur plakken voor de bezorger met 'afleveren op nummer ...'

Mocht u wel eens vaker een gele DHL-bus gezien hebben in uw wijk/ rond uw adres en u weet nog rond welk tijdstip dit was, dan kunt u deze gele bus dit keer weer rond dezelfde tijd verwachten.

Ik heb de bus gemist van DHL. Wat nu?

Geen punt, de bezorger komt gewoon de eerstvolgende werkdag weer langs. Als het die volgende dag dan wederom niet gelukt is om het pakket af te leveren dan ontvangt u een briefje in de brievenbus met daarop het adres van het dichtstbijzijnde DHL-ophaalpunt waar uw pakket klaarligt om opgehaald te worden.